Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av djurenojag - 23 maj 2011 21:28

Fortfarande helt slut, så har inte blivit många knop gjorda...Men Bangsibubben har ialla fall fått massor med lek, bus och uppmärksamhet tillsammans med matte:) Men en del ved har jag tagit hand om.

Hästarna har också varit som sin matte, och har mest softat i solen och blåsten....


Men f_n vad det ska blåsa!!! Öppnade dörren i förmiddags, men missen gick ut och höll på att blåsa bort, så han kom inspringandes lika fort igen och har inte stoppat ut näsan genom dörren igen...

Imorgon är det en ny dag och resten veckan ska jag väl få nåt gjort. Sambon åker bort några dagar, så då får jag husera om hur jag vill...Har dock inga planer just nu på att riva huset;-P


Min dator håller på att ge upp. Hälften av tangenterna får man bokstavligt talat SLÅ ner för att en bokstav ska behaga visa sig på skärmen! Så ...det är inte jag som blivit ordblind ifall det börjar bli oläsligt!! :-D


Imorgon tror jag bestämt att det blir vovvebus med brorsan Ludde:-)


Safir: Bangsi kan tänka sig leka vilken dag som helst, utom imorgon!! Bara säg åt matte att höra av sig!


//

Av djurenojag - 23 maj 2011 10:22

Om jag är som folk? Nä, tar nog ytterligare någon dag innan jag återhämtat mig:-) Men.....det var det VÄRT!!! 8 pass ridning, där ca hälften gick sådär och resten alldeles toppen! Jag har ialla fall världens bästaste pållar!!!!  <3

Drómi blev lagd i pass, och YES.....den finns där!!!!:-))))

God mat, trevligt folk, mycket lite sömn och alldeles på tok för många procent, och massor med sjunga hellre än bra! Tur med vädret hade vi också.

Tycker jag sammanfattat helgen i få ord ganska bra!

 *kärlek*


                   



 Prinsessan & prinsen!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards