Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av djurenojag - 8 juni 2011 22:44

En dag i Uppsala med att träffa HELA gänget och lära oss vår nyinköpta ultraljudsapparat!! :-))) Att vi väntat så länge med denna investering?!!! Nåja, bättre sent än aldrig!

Ska snart ta och bädda ner mig, för imorgon kommer i n t e 24 timmar att räcka till!

Bangsi ska få uppmärksamhet, träning och bus

Hästarna ska ridas, Tritla ska badas. Transporten ska städas och packas. Persedelvård och packning av hästprylar. Städning i hemmet. Bokföring!!! (Bråttom), Inhandla ett par ridbyxor, mat och lite annat smått och gott....

Ringa typ 10 viktiga samtal....

Ja, sen tror jag faktiskt att dagen kommer att ta slut, för ska absolut inte kliva upp så tidigt som halv fem imorgonbitti!!! Så det så!!

Just ja...måste nog spendera någon timme att röja mig fram på skrivbordet också, så jag ens kan påbörja bokföringen.....Momsen ska in på fredag!!!!


Nä, slå igen mina bruna kanske vore en idé?!??! Men det är ju så underbart att sitta uppe sent när det nästan är tropisk värme och ljust ute!! Vill egentligen inte gå och lägga mig alls.

//

Av djurenojag - 8 juni 2011 22:33

Så mycket blommor, så himla vackert, så himla härligt doftande!!


  Ett underbart fint Mandarinträd!

TACK till Marina,Janne, Kurt, Lena, Jenny, Hanna, Johan, Emelie & Christian


  En vacker sommarbukett i rosa!

TACK Annika och Mattias!

     En stor fin blomma, som jag tyvärr inte minns namnet på i skrivande stund!

TACK Ann-Christin & Rolf (svärföräldrarna)


  En Rododendron i vacker cerise färg! Ska få en hedervärd plats i trädgården.

TACK till Rolf och Majvor! (Makens faster & farbror)


  En bedårande ampelblomma! Helt enorm och urtjusig!!

TACK till Rose-Marie & Anders!


  Liljor, liljor, liljor! Fyller mitt hem med underbar doft! Så vackert!

TACK till Linda & Mika!!


 

Sommarens färger och ljuvlig bukett!

TACK till Per-Inge!

    Vackra blommor i vacker skrud!

TACK till Maria & Johan!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards