Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av djurenojag - 16 juni 2011 10:54

Skjutsade iväg maken imorse, så nu kan råttorna dansa lite på borden igen;-) Svängde då förbi Ludde och hussen, så vi åkte iväg till Källbotten och tog en härlig morgonpromenad med jyckarna.

  Började bra med lite skitig rullning, ända tills vi insåg att det var motorolja/diesel som de glatt njöt av att skita ner sig med.


  Myyyyyyyysigt!!


  Två inte fullt så fina och vita beardisar!


  Dags att bada av sig skiten! Men Bangsi- Ge tusan i min pinne!!


  En mycket smart vovve som skakar av sig vattnet - i vattnet:-/


  -Rör du min pinne är du dödens!!


  - Vad sa jag nyss??!!!  :-D


  - Då lipar jag åt dig. Gå upp du, din badkruka;-)


  Som vanligt, en Ludde som döljer sig i diverse växtligheter.


   -Var det nån som sa godis???!?!!!!


  Är man i naturen, ska man NJUTA av naturen!!! :-D


  Livet på rygg!!


  - Hörde jag någon som sa "Njuta av naturen"? Inte mig emot!! :-)


  Finaste Luddetudde!! <3<3


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards