Djuren och Jag

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av djurenojag - 27 juni 2011 22:43

Varje gång jag har staplat färdigt en massa ved, så kommer maken fram med ett nytt lass....Så förmiddagen ägnades alltså åt vedtravning.

Har haft massor med energi och fått så himla mycket gjort, så skönt!!

Blev ett vovvedopp hos Gomersson´s också såklart:-) Pantat en hel bil fylld med burkar och tomglas och städat hela huset.

Kvällningen ägnades åt härlig ridning. Idag var det ånyo ett hallelujamoment med min röde prins.

Imorgon ska jag nog införskaffa mig en ny dator, för den här håller verkligen på att ge upp. Har sagt det flera gånger och för var gång jag använder den, blir den sämre och sämre. Så.....dags nu alltså!

Men först rallyträning! På lördag gäller det. Då bär det av till Gnesta-Trosa för den första officiella rallylydnadstävlingen. Söndag blir det valpträff hos "mormor" - det ser vi fram emot!:-)


     

       


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards