Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av djurenojag - 6 juli 2011 20:58

Hade inte väntat mig så här fint och varmt väder idag. Underbart!  Blev ridning med H och J på kvällskvisten :-) Så mysigt med en kvällstur i solsken och lagom varmt - ja, även fast ridbyxorna kladdade fast på kroppen som värsta tapetklistret.

Bangsi har varit lite kass i magen idag, men han mår bra och har aptit...så det är säkert bara nåt skit som ska ut och sen är det bra:-) Vi har ialla fall busat lite nu på kvällskvisten. Pjakkur har varit ute h e l a dagen och nu börjar jag bli nästan lite nervös att han inte ska komma hem. Nojjig matte jag vet.......Han borde väl bli hungrig förr eller senare? Om inget hänt honom förstås?!:-/

Har beslutsångest för vilka trasor man ska ha på sig imorgon.........Men får väl packa hela resväskan, så kanske man fått ner något som passar tillfället och vädret.


Dagens irritationsmoment:

- Bilar som kör ut precis framför en, så man blir tvungen att panikbromsa. Sen visar det sig att de puttrar på i säkert 25 km/h.


Dagens bästa:

- En trevlig kvällsmiddag och ett enormt gott vin tillsammans med maken.



Av djurenojag - 6 juli 2011 13:32

Äntligen har min nya pyttelilla rosa kommit hem och medans alla installationer pågår så kan man ju blogga lite! Förmiddagen ägnades åt jobb, back up-tagning samt storsanering utav bilen! Nu doftar den "watermelon" och är så fin:-)Fortfarande mer saker på agendan för dagen, och imorgon blir det firmapartaj och båtresa! Ska bli skoj!!

Nä se på tusan, nu börja min lilla rosa leva!

 //

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards