Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av djurenojag - 20 juli 2011 14:46

Har långa listor på allt jag vill hinna med innan jag eventuellt kan ta någon veckas semester. Vore ju fantastiskt om så blev. Det enda jag inte tycker jag jag hinner med är att blogga....ja och att rida så mycket som jag skulle vilja. Eller att skriva brev......sova......bara vara:-)

Idag har jag ialla fall lyckats beta av en del på listan, så nog minskar det allt! Yay!!!!


Ikväll ska vi träna rally och vi har också blivit tillfrågade att ha en liten "officiell" träningsträff vid BHK:-) Ska bli spännade och se om det är någon som vågar sig dit. Dessutom hoppas jag innerligen att regn och åska håller sig långt borta!!


På fredag SKA jag ta mig i kragen och fixa nytt pass. Har ju insett att mitt gamla gått ut. Blir ju äntligen Island om några månader, och innan dess ska vi ha tagit en tripp till Riga, Men utan pass kommer man ingenstans:-/

Dessutom undrar jag starkt var sommaren är någonstans?!! Inte en värmebölja så långt ögat når!! Suck!! Tycker redan att man börjar kunna nalka höst i kvälls och morgonluften.


Jaha, och så kom regnet medans jag skriver här...Kanske ska snabba mig ut och plocka in tvätten.

Tjing då!!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards