Djuren och Jag

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av djurenojag - 28 juli 2011 13:51

Hade rallyträningsträff vid BHK "som vanligt" och denna gång var det 12 ekipage som kom. Visar på ett stort intresse. Vi tränade och badade våra busar innan alla kom och medans man visar och instruerar skyltar för de andra så får Puddis och Bangsibus ha passiv träning och ligga och titta på.

Efteråt följde R-M och Puddis med hem hit, och Anders var redan här, så blev det lite grillning, vin, öl och skitprat. Mycket trevligt och det är semester när man kan göra sådant mitt i en vecka:-)

Kan lova att Bangsi sov gott inatt. Helt utslagen!


Idag är det återigen en fin och varm dag. Har precis lekt animal resque, och plockat upp en jättesöt stor groda som uppenbarligen tyckte vår potta, var ett bra hem. Tror dock att det blivit matbrist, så nu är han räddad ut till det fria. Antiklimax skulle väl vara om Pjakkur kommer med den i sin mun om en stund:-/


Lite för varmt för ridning än och inatt har jag haft gräsligt ont i höften....Men skam den som ger sig. Min mentala hälsa är viktigare än den fysiska, så klart jag ska ut och rida ikväll!!


                            

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards