Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av djurenojag - 8 augusti 2011 21:03

Oavsett så hinner jag verkligen inte med att blogga så mycket just nu. Tänker varje dag att ; DET HÄR ska jag skriva om.....men i slutänden så blir det inte så.

Nu är jag ialla fall här. Förra veckan var hundvecka, med massor av träning och vallningskurs. Helgen var tillägnad hästarna och alkoholen;-) Ridkursen var kanon! Så kul att rida för samma instruktör som ser hästarna från gång till gång. Tycker själv att mina gjort enorma framsteg, vilket R bekräftade. Om det sen är sant eller inte, det struntar jag i :-) På kvällningen hade vi lite plojridning som alla var med på! Hur skoj som helst! Hästarna var taggade till tusen och tyckte nog det var minst lika kul som oss ryttare. Att j a g sen var den enda som trillade av, pratar vi tyst om. Dessutom gled jag av i stillastående!!! Skyller på de tajta jeansen jag hade på mig;-)

Döttrarna Ivarsdottir lärde oss gamlingar att dansa....En syn jag hoppas alla kommer att kunna få bort ifrån näthinnan inom kort!

Tack till Camilla & Ivar samt Ragnar för en superhelg!!!



Idag blev det rallyträning igen. Imorgon vallning. Onsdag rally"kurs" och till helgen mot Norrtäljetrakten för rallytävling.  


**************************************************
*****************


Äntligen bestämde sig J för att avslöja hemligheten! Igårkväll berättade han för H att hennes 25-års present blir en veckas resa till Island. Jag har ju varit tvungen att vara lite hemlig angående detta. Jag visste ju om det, och fick själv en resa i morgongåva av maken. Nu har vi bokat och längtar..............

Ska bli så skoj att få visa dem Island och hoppas att de alla kommer att uppskatta det lika mycket och förstå kärleken till detta land:-)

L Ä N G T  A R!!


                                        ******************

I övrigt så känns det som att sommaren börjar lida mot sitt slut. Hemskt att säga det när det bara är början på augusti, men höstluften känns. Sambon har semester veckan ut, sedan börjar hans allvar. Själv har jag haft semester ifrån telefonbokning vilket har känts fantastiskt lyxigt. I övrigt har det varit lite annat jobb, men inte så jag ska klaga. Det ingår liksom med att vara egen. Ska bli kul att komma ner och köra lite race i U-a snart dock. Sen börjar ju instruktörsutbildningen...och mer plugg till legitimationen. Så brist på aktiviteter har jag inte. Snarare en form utav tidsbrist.........


Oj, vilket mastodontinlägg det blev. Hmm, får ta mig i kragen och blogga oftare.

På återseende!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards