Djuren och Jag

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av djurenojag - 11 augusti 2011 22:45

Jahaja...Törs ju knappt berätta, men här har det varit lite hjärnskakning och en käke som är ihopvikt;-P  Ludde och jag blev lite väl närgångna igår på träningen. Stackars Ludde har säkert också ont i huvudet?!

 Det regnade ju en del, så vi avstod rallyträning och körde lite allmän lydnad. I vilket fall som helst, så var vi duktiga som trotsade vädret och tränade trots ösregn och åskskurar.

I tisdags var det vallningskurs igen. Hur kul som helst. Trodde inte från början att det skulle vara så här kul och att Bangsi skulle vara så taggad. Längtar redan tills nästa tisdag. Men först ska R-M, Puddis, jag och Bangsi åka iväg och tävla rally. Vi har hittat ett mysigt boende nära tävlingsplatsen och åker bort hela helgen. Mys!


  


Hästarna har haft semester, men nu börjar ridabstinensen slå till, så imorgon kan jag nog inte stå emot längre. De kan ju liksom inte vila sig i form hur länge som helst! Är SÅÅÅ sugen på att köpa en till häst när jag är på Island...............Samtidigt som jag bestämt mig för att ta föl efter Tritla. Ja, undrar hur det här ska sluta........Jag som skulle börja med vandrande pinnar eller marsvinsuppfödning.


Sötebrödsdagarna börjar närma sig sitt slut. Har jobbat några dagar nu, men får förhoppningsvis några fler, innan det är dags för allvaret på riktigt. Vill inte att sommaren ska ta slut!!!! Usch, har verkligen döångest för kommande höst och vinter. Men...Jag ska leva här och nu och njuta av varje dag!


Och nu ska jag avsluta dagens njutning med att leta upp kudden och nanna lite. Ett varmt och gött bad i badtunnan avslutar ju knappast kvällen sämre:-)

Tjing!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards