Djuren och Jag

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av djurenojag - 5 januari 2012 19:50

Va tusan, går verkligen inte att ladda upp bilder från mobilen. Så himla trist!!! Sitter så sällan framför datorn! Nåja, det kommer bilder en vacker....eller mindre vacker dag!:-)-10 grader idag och började morgonen med att släpa sisådär 100 kg hö. Sen kom H och vi tog en ordentlig ridsväng genom berg och dal, skog, myr och allt annat man kan tänka sig. Inga skådade rovdjur,men troligen en gastande räv, thats it!In, tina upp, åka och handla och sen pålle nr två! Mitt ute i skogen upptäckte jag att jag glömt hjälmen. Rider aldrig utan hjälm - bara för att förtydliga!!! Men när man ska ha mössa eller rånarluva på sig så är det uppenbarligen lätt hänt att glömma...Åkte och blev bjudna på gofika hos Goms, och vovvarna fick busa skiten ur sig:-D TACK!!!! Sen hem och få upp kroppstemperaturen!! Ätit årets första semla. Svägerskan kom en stund och visade upp sig och lite rallyträning i förmiddags!Nu tänker jag krypa ner under min underbara rosa rug&snug i soffan, med ett glas rött.... Och stanna där!Imorgon kommer bästaste kollegan med familj hit och hälsar på:-)))))//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards