Djuren och Jag

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av djurenojag - 12 januari 2012 21:01

Veckorna bara försvinner.....Tiden går för fort! Till helgen är det dags för skola igen och jag har fortfarande massa saker jag måste hinna med att göra till imorgonkväll! Imorgon blir det att plugga innan det är dags att bege sig till Norberg.Hade blivit lovad snö inatt, men det enda som föll var regn!!!! Trist!!! Men ridning blev det ialla fall, på bästaste röd! Belönade mig (och H) med varsin tulpanbukett!!!:-) Tulpaner är bästaste snittblommorna och uj vilka vårkänslor man får!Har beställt ett par Humörjeans....som jag hoppas kommer i min brevlåda snart!! Tänk vad spännande- undrar vilket humör man blir på utav att använda dem? :-DI förmiddags fick jag gosa "Lillebror" också! Anders kom så de fick busa lite. Samo var lite låg och inte så på hugget idag:-( misstänker att han just nu har hormoner i kroppen som gör honom helt "confused".......just ja, förvirrad heter det på svenska:-)Nu ska jag äta en semla och slötitta på Biggest Looser, känns väl som en såndär halvbra kombination, men, men......Jag hade en väldigt överviktig mamma och blev själv retad en del för det och vet hur mamma kämpade,så jag fattar lite vad det handlar om. Mamma vägde 32 kg när hon gick bort, så hon fick ialla fall känna sig smal innan:-/Semla var det visst!!:-)//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards