Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av djurenojag - 17 januari 2012 21:16

Ännu ett valpkurstillfälle avklarat! Man blir ju just inte alls något sugen på valp:-PKom halvvägs med kontorsgörat, så om jag ligger i kanske jag kan bli klar till helgen. Idag kom mina HUMÖRbyxor äntligen, men har jag provat dem än? Nähedå!! Blev våfflor istället och som dessert, ett glas rött - för hjärtat liksom:-DKlockan är bara barnet, men känns som mitt i natten! Trött!!Ska nog bädda ner mig under en filt och läsa lite - har "bara" två böcker kvar att plöja igenom, utav sjutton som det var från början!! Verkligen dags att börja med examensarbetet!Nä, nog med rappakalja!!//

Av djurenojag - 17 januari 2012 13:24

Bryggde mig en stor kanna kaffe för att hålla mig på topp under dagens kontorsarbete. Hmm, blev nog en och en annan kopp för mycket, för nu sitter jag här och är alldeles darrig och speedad...Jag som är van att kanske dricka 2 koppar på en dag, är nog uppe i 5 koppar bara på förmiddagen:-)

I vilket fall som helst så är en månads bokföring klar. En kvar och sen alla dessa kontrolluppgifter som måste fyllas i. Dock måste jag införskaffa bläck till skrivaren först, eftersom det tog slut:-/ Suck!

Solen sken och jag kände mig lite stressad för att hinna ut och rida också, men nu gick den i moln och det blev molnigare än molnigast. Så nu är stressen borta och jag kan fortsätta sitta här i lugn och ro.

Kom nyss på att det är valpkursen ikväll, tur är väl det, så jag får insupa lite friskluft!


Tog en break och gick ut med Bangsi och på promenaden så klickade vi in "Vem är bäst?". Tror det sitter redan! Har en riktigt klickerklok vovve! Så himla kul!!!

Ska försöka få husse att videofilma alla tricks han lärt sig under den senaste tiden. Har ju ett examensarbete också som ska filmas - att öppna och stänga en låda, som i mitt fall har blivit en korglåda. Vill inte ha en hund som springer och öppnar skåpsluckor och kökslådor i tid och otid;-P


Så här känner jag mig just nu:


  


Dags att återgå till bestyren;-)

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards