Djuren och Jag

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av djurenojag - 27 januari 2012 17:46

Känns att det var några dagar sen jag red sist.....tror nästan att jag kommer att känna utav dagens ridning i låren imorgon. H red Drómi och jag körde Tritla och Skrauti. H lyckades lägga D i pass minsann:-)) Så dröjer nog inte länge förrens jag kan säga att jag har en 5gångare på riktigt!

Imorse nämnde jag mitt skrivbordskaos och inte har det skett några större förändringar där inte. Så här ser det ut:



Ska få struktur på den där röran - en annan dag! Nästa vecka är det dags för gräsänkatid igen, så då brukar jag få en himla massa nytta utfört!:-)


Ikväll blir det hårfixeri och sen Taco´s hos Bruset/Larsson´s och imorgon säkerligen ridning, men också hundträneri.....På tal om hund....

Får man verkligen kalla sig "expert" sådär helt utan vidare?!?? Tänker inte nämna några namn, men syftar mest på en svensk ganska känd "hundexpert" som är med och tycker och har åsikter om allt och hänvisar alltid till sig själv som just "hundexpert". Jag skulle då aldrig i livet anlita denna expert oavsett!! Hua!!

Kanske själv ska börja titulera sig expert i lite av varje, då man uppenbarligen kan ta till denna titel lite hur som helst.


Stackars J och M som tagit ledigt och planerat för en hel skoterdag, och så startar inte ena skotern. Blev tämligen lite antiklimax för dem...Undrar om man törs reta dem med att EN hästkraft kanske inte är så dumt ändå. Startar för det mesta!:-)

//

  

Av djurenojag - 27 januari 2012 08:11

Om det skulle finnas en evighetsmaskin, så skulle nog inte den funka?! Min kroppsliga lade ialla fall av nyss! Klev upp halv sju fylld av energi och entusiasm.....och insåg att jag måste röja mig fram på skrivbordet för att överhuvudtaget komma åt nåt alls. Inser också att alla företag jag måste kontakta, inte alls öppnar på flera timmar. Bälgar istället i mig två stora muggar kaffe och en fetstor smörgås och.....har nu hamnat i paltkoma ( eller fått ett våffeltryne)! Så mycket för den energin!!:-/

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards