Djuren och Jag

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av djurenojag - 28 januari 2012 22:19

Hmm, something weird, jag som senaste tiden kunnat sova liiiite längre på mornarna är nu åter tillbaka i morgonpigghetens tecken. Klev upp och började intag av frukost framför TV4´s morgonprogram när Ivar ringde. Just ja, hade nästan lite förträngt (eller i ärlighetens namn: glömt bort) att Drómi, min röde springare skulle till tandläkaren idag. Lovar att det blev full fart på mig, eftersom jag skulle vara på hundklubben senare för träff/träning/kurs. Snälla karln hookade på trailern och tur att man har världens snällaste och mest lättlastade häst. Iväg till Snöån och lämnade utav min röde springare och sen hem, hämta hund och ner på klubben. Där blev det träning och massa bus! Tre beardisar, en chinese crested och en irl.setter....De hade superkul allihopa, men lite rasistisk bild på bara de lurviga:-)


 Fr. v Samo, Bangsi, Ossie!


När vi var på väg hem från träningen, hade H hämtat och fixat iordning hästar, så bara in med hunden och upp på hästryggen för en klätterrunda. Tritla tog ett rejält skutt över en "kvist" och matte hamnade på halsen. Som tur är har vi ju världens coolaste hästar, så hon stannade och tyckte minsann att jag kunde väl hoppa tillbaka i rätt position.

Sen blev det lite andra hemmabestyr, innan det var dags att åka tillbaka till Snöån och hämta hem min röde springare, fin i munnen!!!:-)

Nu ska jag snart nanna kudde, för imorgon förmiddag ska R-M, Samo, Bangsi och jag träna lite seriös rallylydnad!

//
































































Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards