Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av djurenojag - 31 januari 2012 21:09

Hej vad det går. Tiden bara rinner iväg. Redan onsdag imorgon och jag har inte ens börjat med allt skolarbete som jag hade tänkt hinna med under den här veckan. Får nog krypa ner i sängen tidigt och plöja igenom litteraturen jag har kvar och sen är det bara massor kvar som måste skrivas och lämnas in.

Skrauti och Tritla fick sig turer idag och de var jätteduktiga båda två. T är så himla rolig att rida när hon har dagar som idag!!! Positiv, framåt och lyhörd. Kan t om tölta på lös tygel när hon vill:-)


Ikväll hade vi sista träffen på valpkursen! Glad jag för mina värmesulor!!:-D Våra "försökskaniner" har verkligen blivit jätteduktiga under den här tiden och det syns att mattar har tränat! Superskoj!!


  

(bild lånad från Fotolia)


Fikade hos Goms innan kursen och blev bjuden på kaffe och jättegod semla! Mums!!

Nu ligger jag här med ett glas rött, nöjd och belåten med min dag utomhus och hoppas på att få upp kroppstemperaturen innan det är dags för vovvens kvällspromenad.

Har lyckats få in Fora - rapporteringen i tid också!!!:-) Även om det var i sista sekund.

Fram med litteraturen var det visst. Tänk vad lätt det är att komma på allt annat än att plugga................

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards