Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av djurenojag - 6 februari 2012 20:34

Inte ofta jag med ärlighet kan säga att måndagar är en bra dag, men idag är defintivt en sådan dag. Sov som en klubbad säl efter helgens trevligheter och vaknade upp till nybryggt kaffe. Bangsi var verkligen helt utslagen och sov länge i sängen, innan han vaknade till av sina egna snarkningar;-)

Kastade in ved och tog morgonpromis och sen stod ridning på schemat. Tritla är gudinna - ialla fall för mig. Shit vad vi har utvecklats tillsammans. Drómi fanns det bara en ON-knapp på idag, men han är en guldsnopp oavsett!! Efter att blivit nerkyld ända in till benmärgen, slet jag med mig Hanna ner till Open Sun och vi vilade gott där en stund, på solarieholmarna. Ikväll blev det en långpromis med lite tempo då det är dags att minska nåt kilo och öka konditionen.

Men nu får jag sunka ner i soffan med gott samvete?! Plöjer en utav de bättre böckerna i vår utbildning, "Vargen - den jagande jägaren". Mycket bra och mycket objektiv!!

Har anmält mig till ridkurs också!!:-) Först tänkte jag bara ena pållen, men sen ändrade jag mig. Självklart ska båda mina fetton följa med på Raggikurs!!


(Foto: R-M Gomersson)

Här avhandlas en hel del ska ni veta. Vi har en djup diskussion om varat eller icke varat.....och kommer såklart fram till  - varat!


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards