Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av djurenojag - 15 februari 2012 15:51

Årsmötet igår var ungefär lika roligt....som årsmöten brukar vara, men gick hyfsat fort med tanke på att jag var inställd på att det skulle ta halva natten:-)Har haft hårstudio här sen imorse, men nu har jag svischat runt med min danspartner dammsugaren. Hunden är tillsnofsad och tvätten ligger i tumlaren och hästarna har fått en ny bal inrullad och det brinner i pan....just jä....har glömt bort pannan.... BRB!Sådärja, tänt var det här!!:-)Ska ge på moppen också, eller snarare moppa golven, sen till skrivbordet och röja mig fram, så jag kan få lite skolarbete gjort och jobbpapper sorterat!Hm, kom just på att jag glömt bort att äta! Dammit!! Nåja, gårdagkvällens två(!!!) semlor står jag mig nog på ett tag till:-)Ska ner och tanka bilen så jag slipper åka före tuppen vaknat imorgonbitti! Bangsibusen ska få vara hos snälla Goms!Skola h e l a helgen!Puh!!! Nästa vecka ska jag ha MINST en dag till att bara pilla mig i naveln, så det så!:-D//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards