Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av djurenojag - 24 februari 2012 12:26

När hela skrivbordet hopar sig med skolarbete och andra härliga papper, så kan man väl passa på att göra ny header till  bloggen;-) Varför ta tag i sånt man måste göra idag, när man kan vänta till en annan dag?! :-D

Nu s k a jag ut och testa om jag kommer upp på hästryggen, för att se om det fungerar med kursande i helgen:-S

Kanske ska fråga H om hon kan slå mig i nacken med en slägga, så skiten släpper. Känner ju att det är nåt som ligger i kläm.

No shit, nu ska jag sluta gnälla och bli positiva Lotta!!:-))  Solen skiner och det är takdropp! Sånt gillas skarpt!

Ett redigt ryck nu! TGIF!!

//


Av djurenojag - 24 februari 2012 09:59

Nu har jag faktiskt världens största I-landsproblem OCH det är synd om mig!!!Ridkurs hela helgen, U-a på måndag och gaddning på tisdag och gräsänka resten av veckan och här sitter jag fortfarande med nackont så jag tror jag kreverar!!!! Har stretchat, använt bra kudde, fått massage, värmedyna....you name it....och inte sjutton släpper det!!!Gahhh!!! Synd om mig!!!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards