Djuren och Jag

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av djurenojag - 29 februari 2012 19:42

Hur mycket skit det än är på TV:n, så hittar man alltid nåt att fastna för, istället för att göra de där sakerna som borde bli gjorda.

Blev en tur ner på stan för inhandling och passade på att träffa de bästa!!



Fick med alla flickor på en och samma bild:-)

R-M, Anette, Topzie, Pandora och Safir. Grabbarna var väl upptagna med bus.


    

Igår var det Semletårtakalas - fast det blev det idag också, men hade inte kameran redo. R-M är en riktig hejjare på att baka, även om hon inte tycker det själv.



Nu tänker jag softa och ha en skön kväll med mina fyrfota, har en liten grå sak som "pockar" på min uppmärksamhet, medans den lilla större gråa saken har däckat i andra änden av soffan.

//






Av djurenojag - 29 februari 2012 13:06

Tänk vad lite sol kan göra för sinnet!! Alla världsliga i-landsproblem blir liksom som bortblåsta. Missen har fått känna på det ljuva livet utomhus och vovven ligger och gassar i solen på en snödriva (nåja, en L I T E N snödriva). Gott att kunna ha ytterdörren öppen och släppa in lite luft, den första på x antal månader.

Karln är ivägskickad till fjällen för att göra det han älskar mest och jag har fått varit ute med mina bästa hästkrafter. Finns det något bättre än att höra hovar emot asfalten??


Igårkväll var jag iväg och gjorde en tatuering! Fick ett presentkort i födelsedagspresent av gänget på "andra sidan körset". <3


Blev otroligt nöjd!!!! Snacka om perfektion på linjerna i texten!! Nu är Helosansalva min bäste vän ett tag framöver!

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med en kopp kaffe och bara insupa solstrålarna och vänta tills katten behagar dyka upp. Sen ska jag ner och inhandla lite ungkarlsmat till mig:-D



    


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards