Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av djurenojag - 2 mars 2012 21:47

Woooohooo! Vad är det jag ser när jag loggar in?!?! Jo minsann, appen ska komma inom 1-2 veckor!Minns inte senast jag bäddat ner mig vid den här tiden, men skit på dumburken och lusten att gå ut och ta en öl försvann nånstans där i förbifarten...Solen har lyst på oss idag också, men kallare vindar, så förutom de dagliga hundpromisarna så har jag suttit klistrad framför datorn och skolarbete. En praktikhund till att skriva om, sen är jag KLAR och redo att sätta igång med det stora examensarbetet. Känns skönt att bara behöva ha det att koncentrera sig på.Har varit sprudlande glad i två dagar med massor av energi, men idag tog den slut och har känt mig lite "down under". Så nu ska jag sova bort de känslorna och hoppas det blir en bra dag imorgon! :-)Vid sista kvällskissen med Bangsi stod jag en bra stund och njöt av den stjärnklara himlen. En hel drös med planeter som man kan skåda nu!:-)Over & out från bingen!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards