Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av djurenojag - 18 mars 2012 20:12

Jaha, det var den helgen, som försvann i ett nafs. Hur mycket examensarbete har jag skrivit på då?!!? Exakt - inte tt ord!! Börjar faktiskt känna mig ganska stressad över det nu. Igår efter promenaden var hunden billig, då han älskar att rulla sig i allt äckligt. Och ju äckligare dessto mysigare!! :-( Denna gång blev det människobajs!!!

Men efter badet var han väldoftande och älskad igen:-)

Kvällen spontanspenderades med J och D. Tog Bangsi på nattapromis och vi dansade shottis ner till andra sidan "körset":-) Klockan blev nog 4 innan vi hade kommit isäng. Andra halvan snörvlar fortfarande och jag går mest omkring och fryser och är trött hela tiden. Blev ridning idag och sen kom Samo och R-M förbi på liten busstund. Bangsi var inte riktigt på humör och nu på kvällspromenaden såg jag att han var halt, så kanske därför han inte var på topp för bus?! Hittar ialla fall ingen skada på honom, så som han härjar, så har han säkert antagligen sträckt sig när de racar runt på isfläckar och har sig.

Nu har snabeldraken och danspartnern fått sitt, så dags för lite soffhäng:-)

 

BAJShunden i ett nötskal!


 

Fina pojkar innan de skitade ner sig:-)


   

Paus!


 

Pjakkur ligger och myser när vi har brasa i kaminen.


 

De här kommer inte att dö först om det blir krig;-)

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards