Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 april 2012

Av djurenojag - 9 april 2012 21:37

Mitt i illamåendet och mensvärken fick jag ett redigt ryck! Skåpen i köket är äntligen städade och urrensade (ja, det är nog inte gjort sedan vi flyttade in). Vardagsrummet fick sig en riktig cleaning också! Nya gardiner och allt katthårssanerat:-) Kommer säkert att vara rent i ..... ett halvt dygn;-DSen tog illamåendet över och det har blivit soffhäng. Dock gjorde H och jag ett ryck och fyllde hö och plockade in de lurviga....Har inte bestämt mig om jag kräks av en redig virre, eller om en virre gör att jag slipper kräkas?Aprilvädret är här, men tur för mig, så resten av hemmet får sitt samt att jag måste plugga massor! Examensprover om tre veckor. Fredag jobb och hela helgen skola! Puh!!//

Av djurenojag - 9 april 2012 21:35

Av djurenojag - 9 april 2012 12:43

Om man skulle tävla så skulle jag utan tvekan kamma hem första vinsten i skitigaste hemmet! Men vad gör det? Det är fortfarande helg!!:-)Är alltid skönt att strunta i måsten, och de finns ju kvar tills andan faller på!:-) Blev inte direkt gladare av att se på SMHI att det ska regna i princip en vecka i sträck från och med i eftermiddag!Andra hälften har varit så ambitiös och jobbat ute hela helgen, med att ta ner träd här och där. Borde rida, men nä...man ska inte upp på hästryggen när man inte känner för det...Finns massa skor som ropar på mig från min amerikanska favoritshopping store, så läge för en ordentlig beställning och utrensning i nuvarande skoskåpet!?Letar fortfarande efter ett rektangulärt soffbord och en vit smal byrå. Vill så gärna packa upp och få igång akvariet som fortfarande står nerpackat.Nåja, var sak har sin tid!!Goms och Samo kom förbi på en kaffe och busstund på fm!:-) //

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards