Djuren och Jag

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av djurenojag - 1 maj 2012 20:12

...Eller vi får väl se vad det blir av det. Har ju hört ryktet om snö på fredag och lördag:-( SUCK!!!

Igår blev det valborgsfirande med trevliga människor och god mat och underbart att vakna upp och må tipptopp idag, trots att det blev relativt sent. Men så skönt att ha städat undan allt i n n a n man går och lägger sig.

Annars så går jag mest omkring och fortfarande suger på min examenskaramell....

Idag har jag njutit av solsken, och hästarna fick premiärinsmorning med antiinsektsmedel och flughuvor på. Sen blev det rallylydnadsträning tillsammans med R-M och Samo, men också med vår klasskamrat Hanna-Lina och hennes vovvar (och pojkvän). Jätteskoj och hon har jätteduktiga hundar också! Samo är också superduktig!!

Just ja.....igår hittade jag min vigselring som jag tappade bort för knappt ett år sedan!!! Blev helt paff, då jag hittade den på ett ställe jag inte rört sedan vi flyttade in. Mystiskt! Hur som helst så är jag jätteglad över det.

Vovvarna fick premiärbada idag!!!!:-) Åh vad de tyckte det var härligt! Solen värmde bra och de sprang sig både torra och varma.

 

Bästa klass 7 Norberg!! Kommer sakna er alla!!


 

Mina fina diplom & intyg


  

Vildanden bjöd på pommes i pirattuggsskålar:-P och Kapten Morgan i vinglas och Bacardi Razz i konjakskupa. Hmm....


 

Samo ÄLSKAR vatten!!


 

Fråga mig inte vad Samo gör, men han gillar när det plaskar ordentligt runt honom.

<3


   

Finaste grabbarna grus!


 

- Suck, måste vi verkligen kliva upp ur badet nu????


 

-Nä, jag tänker minsann stanna i vattnet jag!!


 

"Varför badar inte ni?? Badkrukor!!"


 

- Matte säger att jag alltid har vatten i skägget. Nu ska hon minsann få se på vatten!! :-D


 

Majbrasan.


Och sen en liten videosnutt från att hästarna släpptes ut i en gräshage igår. De brukar alltid få komma ut ett/två dygn vid Valborg och så även i år. Underbart att se deras glädje, och min röde springare är en riktig skönhet när han travar!



 

ÅVER & AOT!!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards