Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av djurenojag - 6 maj 2012 21:04

Jahepp, då var det dags för liten uppdatering igen då.

Magsjuk natten mellan onsdag och torsdag, så då blev det inte många knop. Fredagen blev det jobb i U-a och sen foten på gasen och hem för att svida om och ut på Piren för god mat. Andra halvan och Anders bjöd ut R-M och mig i present för att vi tagit examen och slitit hårt för våra diplom. En jättetrevlig kväll i bästa människors sällskap. Igår blev det en sväng på byhålan med H och sen en ganska lugn och soft dag.

Idag blev det vovvebus, rallyträning och släktträff!!:-D Sen hem och vinka av andra halvan som begett sig till Danmark för en vecka och sen upp på hästryggen i solskenet!

Tja, det var väl det hela i stora drag..... De snaskiga detaljerna utelämnar jag;-P


 

Vet inte om Samo satsar på nån slags konstsim??!


 

Älsklingsgrabbarna!


 

Oskiljaktiga!


Rumpor är också fint!


   

Mitt hjärta! Min vän! Min följeslagare!


 

Smaragd "Smarris" -en underbar systeryster!


 

(den här bilden har jag fått av A. Bussman)  Jag stormtrivs där i mitten

Fr.v Topize, Bangsi, Safir, Smaragd, och Samo


 

Den här vackra blomman fick jag av Anette!!

TACK!!!! <3<3<3


   

När jag kom hem såg det ut såhär i hagen. Tror de trivs rätt bra faktiskt!


Nu ska jag sunka lite framför dumburken innan det är dags för sista kvällspromisen. Missen står redo för att hoppa upp på magen. Imorgon är en ny dag och hoppas på lite sol.

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards