Djuren och Jag

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av djurenojag - 19 maj 2012 23:37

Tänk att det bara är lördag, fast det har känts som söndag hela dagen! Härligt!! Har klippt gräset för första gången i år, sen "träning" (läs: fika) hos R-M och vovvebus. Ridning på bästa herr Röd och avslutat kvällen med hårfixeri. Hanna klippte mig, jag klippte Johan och M, H och M fick sina hår blekta. Så nu är vi som nya i barren allihopa. Har faktiskt kostat på mig och införskaffat mig ett par riktiga löparskor idag! Blev ert par Salomon speedcross3. Perfekta för mina fötter, ledband och fotleder. Så nu har jag inget att skylla på längre. Är faktiskt lite sugen på att börja orientera igen. Mest för att jag inte kan löpa på hårt underlag, utan vill ha mjuk skogsmarksunderlag. Nu står ögonen i kors och jag funderar på avfärd....mot sängen:-)//

Av djurenojag - 19 maj 2012 10:25

Igår var det röjröj och sanering hemma, så till kvällen orkade jag inte stå och laga mat så det blev en kväll på China/Selmas.Vaknade jättetidigt, men tvingade mig kvar i sängen och lyckades somna om:-) Missade en morgonpromis med R-M, men vi tar ett träningspass i em istället:-) Vädret är....osäkert! Inte dökallt, inte soligt, men inte tvärmulet heller....Känns konstigt men skönt att ha en helg som man tar som den kommer. Var länge sedan en sån helg existerade.Nu ska jag ha lite java och så får jag se vad som faller mig in!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards