Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av djurenojag - 23 maj 2012 16:02

"Man lever bara en gång, och den gången är sand..." rensad:-) Har verkligen ingen ro att bara liggs och pressa i solen, så då är det betydligt bättre att förena nytta med nöje, med jobb:-) ha telefontid funkar utmärkt när man ändå har fingrarna i backen!Var + 34 grader i solen under dagen, så ikväll blir det kvällsridning, sen avmaskning och imorgon till ny hage! Om de bara visste, så skulle de längta ihjäl sig;-DMiddagen står och puttrar på spisen. Har ännu inte kommit in i att andra halvan bytt jobb och nya arbetstider:-) Tänkte att om maten är klar, kanske jag kan flirta till mig att han skruvar ihop bokhyllan:-) Måste bara mölja mig fram till skrivbordet under morgondagen!!!Åver änd aout!//

Av djurenojag - 23 maj 2012 09:42

Känner mig inte ett dugg ensam idag:-) Nu har svartmyrorna vaknat till liv och invaderat!! Bara de ger sjutton i att äta upp det som kommit upp i mina pallkragar, så kan de väl få härja runt en stund. Pjakkur lär inte lida någon proteinbrist ialla fall! Haft jordens skallebang inatt, så känner mig allt annat än utvilad. En filt i solen får det bli och stänger av motorn ett litet tag och sätter mig själv på laddning.//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards