Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av djurenojag - 31 maj 2012 22:18

Försöker vara en sådan som inte blundar för saker och ting, men ibland finns det saker som jag helst skulle vilja blunda för. Fingrarna i öronen och skygglappar för ögonen.Och det är när djur far illa, oavsett på vilket sätt!!! Vi skaffar djur i ett egoistiskt syfte och i utbyte måste vi se till att de mår bra och har det bra. Kan man inte uppfylla dessa trivila saker så ska man inte ha djur! Så tycker jag ialla fall!!.... Och det går att anmäla.....anonymt.Om ett djur är sjukt så SKA man ta det till en veterinär! Simple as that!Några upprörda ord från mig så här en torsdagskväll!Åver änd out!//

Av djurenojag - 31 maj 2012 12:23

Nu är Röd och Svart fina om tassarna igen:-) Nu blir det sådär i sommar igen att vi får dela upp dem, då herr Röds fötter har en benägenhet att flyta ut och bli ankfötter. Så skoning oftare för hans del:-)Man måste ju se till att sköta om dem:-)Tänk, inte ens inne i juni och igårkväll blev vi helt KLARA med veden!!! Känns otroligt skönt!:-)Nu ska jag sota ur pannan och se till att jag får lite varmvatten:-D//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards