Djuren och Jag

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Ett litet inlägg...

Av djurenojag - 7 juni 2012 21:28

Ska ta mig lite i kragen nu, men det är ju alltid så mycket annat som ska pysslas med. Datorn har definitivt inte högsta prioritet den här årstiden!

Idag har det byggts hage för fulla muggar, så nu har pållarna en jättefin beteshage och de kommer ganska troligt att rulla fram inom några dagar:-/ Tror det är åska i luften, för huvudet känns som en störtkruka....men nu ska det packas iordning för U-atripp, så jag inte glömmer allt som ska med.


   


Några kort på grabbarna såklart. Jag hade dock bara mobiltelefonen, så fotona blev inte sådär superbra, men duger gott åt min gröna blogg.

Hade ju planer och massor med tankar i huvudet om vad som skulle plitas ner här, men sen när man väl hamnar framför skärmen, så är allt som bortblåst. Men å andra sidan, då kan det ju knappast ha varit något viktigt:-D

Är väl lite avundsjuk på alla som fått tillbaka på skatten nu... Men jag får mitt i december och det är faktiskt inte helt dumt det heller. Dessutom som jag redan nu VET att det blir återbäring!!! Bara en lång väntan först.

Men - den som väntar på något gott...........GISSA OM JAG VÄNTAR, på både ETT och ANNAT:-D

//


 
 
Ingen bild

L

7 juni 2012 21:58

Ja jäklar vad med väntan det är nu!!!! På alla sätt å vis ;-) Men visst är det gött att veta att vi inte får kvarskatt iaf :-D. Åh vad jag vill komma och fota hos dig, vovve,kisse, hästar...tänk att det ska vara så svårt att få ihop ngt...och så är det läge för ngt skoj här nere oxå!!! Vi måste ju fira in sommaren...så den kommer ngn gång! :-P Kör försiktigt imorgon och ring när du vill, det blir ingen stuga för oss. Kram

 
Anette

Anette

8 juni 2012 07:57

Att gå i väntans tider är alltid roligt och spännande och då vill man att tiden går fort ;).
Kan väl vara hur bra som helst att få tillskott i kassan i december :).
Fina bilder på söta pojkar <3<3!!
Ja jag håller med datorn kommer inte bland det främsta när det är sommar.
Kör försiktigt när du är ute efter vägarna.
KRAM!!!!

http://www.toppens.se

 
sonja o Onyx

sonja o Onyx

8 juni 2012 08:51

Ja den som väntar på nåt gott väntar aldrig förgäves heter det ju. Men väntan kan va låååång ibland.
Fina pojkbilder som vanligt.
Ta det lugnt efter vägen.
Ha det gött
Sonja o flickorna.

http://www.minaflickor.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djurenojag - 7 februari 2021 09:42

Vintern må vara vacker när snön gnistrar, solen skiner så man bländas av strålarna som reflekteras i det vita. På med knäortosen, fodrade underställsbyxor och raggsockor. Där gled knäskyddet ner och underställsbyxorna måste dras ner igen. På med täck...

Av djurenojag - 13 januari 2021 08:40

Trodde ALDRIG att jag skulle säga det, men efter den längsta hösten någonsin så är jag så GALET GLAD i snön som fallit ner!! Det blev så ljust och olerigt! Minusgraderna är inte lika trevliga för en sargad kropp, men man får ta det onda med det goda ...

Av djurenojag - 1 januari 2021 11:53


Déjá vu! Men årets första dag börjar precis på samma sätt varje år. Med att vara ilsk och bitsk. Politikerna kan swisha ihop en Pandemilag på några månader, men att förbjuda allt vad pyroteknik heter är tydligen förbannat svårt! Det är ju bara att i...

Av djurenojag - 31 december 2020 11:32

Årets sista dag är här! Alltid med en klump i magen, då jag bävar inför fyrverkerier och smällare. Bränna upp pengar är inte min cup of tea... En pandemi till trots, där mycket har ställts på sin spets så är min önskan att vi ska lära oss något utav...

Av djurenojag - 29 december 2020 10:51

Dagarns rusar på lite för fort nu tycker jag. Det är ömsom regn ömsom snö och så lite blåst och is däremellan. Måste dela med mig av en händelse med Rökkvi dagen innan julafton. Den där hästen som är livrädd om jag har fel sorts handskar på mig ut i ...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards