Djuren och Jag

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av djurenojag - 10 juni 2012 10:12

Det sägs att ju äldre man blir, dessto mindre sömn behöver man. Med mig är det precis tvärtom, tror jag. Har aldrig sovit mer än 4-5 timmar per natt i säkert 35 års tid, men sen jag fick börja med mina fibropiller så sover jag h e l a nätter och jag sover g o t t!! Antar att jag har typ 35 års sömnbrist att ta igen:-D Vilket fall, så är det fantastiskt att kunna sova och dessutom gott! En liten aha-upplevelse faktiskt!


Härligt att vakna upp till sol och hyfsad temperatur. Det ska ju bli sämre, men man får njuta så länge det varar.

Idag blir det liten tur till Falun med R-M:-) Ska bli trevligt. Åsså ska vi träffa Moa! Andra halvan är uppe i luften nånstans.

Om två dagar har jag varit Skeppmorabo i fyra hela år. Tiden har runnit iväg och det är inte många gånger jag har ångrat flytten. Å andra sidan så försöker jag ha mottot att aldrig ångra någonting jag gjort, utan bara det jag i n t e gjort:-) Känner mig inte direkt dögammal, men när man sitter och går igenom vad man hunnit med i sitt liv, så känns det ju som om man skulle vara 150 år. Så att ha landat i Skeppis känns, som Dr Alban skulle sagt; - stabilt! Den rastlösa själen har hittat hem!:-D


 


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards