Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av djurenojag - 15 juni 2012 19:43

Persedelvård -check! Bilen packad -check! Hästar badade.......och skitiga IGEN-check!Nu är jag mest trött och det blir en tidig morgon! Nåväl, nån måste ju inkassera jumboplacering också!Har varit en hyfsad dag om man ser tillväderlek, men ska regna imorgon:-(( Typiskt!!Samo har varit och hälsat på idag!! Mysvovven<3Nä, ska passa på att umgås en stund med andra halvan. //

Av djurenojag - 15 juni 2012 10:14

Skarnbro's Qing Atli 4,5v (foto: Lena G.) 

Av djurenojag - 15 juni 2012 10:06

Var på ett mycket trevligt kalas igår:-) God mat & trevligt sällskap! Idag (ikväll) ska Moa cykla Vätternrundan och naturligtvis hejjar vi och önskar henne stort lycka till!! 30 mil på cykel är inget jag avundas...Tänk att man ska behöva vara så nervös för en simpel lättklasstävling!!?! Men bara jag tänker tävling knyter sig magen. Min totto är så bra hemma, men vet att när hon ser en ovalbana så är det luften går ur henne....Sista gången vi testar på det här innan jag övergår till de omtalade vandrande pinnarna;-)Nu är det iall fall hög tid att ta tag i dagen och allt som ska göras. Sen kommer "lillebror" hit och vi ska ha roligt tills matten slutar jobbet!Igår fick jag en ny bild på Qing Atli, och herregud så bedårande söt han är!!! Längtar!!!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards