Djuren och Jag

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av djurenojag - 19 juni 2012 20:45

Igår körde jag ju race inne, och idag ute:-) Detta betyder att imorgon behöver jag inte göra ett skvatt!!:-D

Började med att ligga på knä med stålborste och skrubba stenplattorna från mossa. Slutade mest i skadade händer;-/ Fortsatte med gräsklippning och sen fram med röjsågen (grästrimmern). När detta äntligen var klart, körde jag högtryckstvätt på plattorna - som tyvärr fortfarande är delvis mossbeklädda:-( Suck!! Bara att kämpa vidare!

Så här snygg var jag efter dagens slit.

 


Sen kom H förbi på vovvepromis och det blev pusskalas och bus med fina Bengan!! :-) Liten Bengan har blivit S T O R Bengan, och ändå är han bara barnet fortfarande:-)

 

(Foto: H. Bruset)                        


Har försökt sanerat mig själv, men man kan tro att jag inte gjort annat än att äta kryptonit, för fossingarna verkar förbli gröna ett tag:-)

På kvällskvisten kom Goms förbi för bus och en kvällsfika, och sen blev det dopp i Dammsjön.

Bästa pojkarna bus<3

    

Tjing!!

//

Av djurenojag - 19 juni 2012 19:15


Hur söt får man vara egentligen?!

<3<3<3

Efterlängtad!


   (Foto: L. Gustafsson Kennel Skarnbro´s)

Av djurenojag - 19 juni 2012 16:30

Undrar om svärisarna tycker jag borde baka mer???!;-) I vilket fall som helst så kom de med denna i present till oss:-)

 


Kommer garanterat att komma till användning!!:-)


Av djurenojag - 19 juni 2012 09:48

Det utlovade kraftiga regnet uteblev! Ja, inte mig emot förvisso!! Men kan vem som helst bli meteorolog kanske? Lite som att skrapa en lott. Eller möjligtvis köpt sin utbildning genom ett Cornflakespaket?

Dagens projekt blir således: Klippa gräsmatta! Tjohej vad skoj;-P

Nästa gnäll är förstås om den uteblivna Appen!! Det är ett p r o j e k t att blogga som det är nu, speciellt om man vill ha upp några bilder också. Dessutom, så var och varannan gång jag skrivit ett inlägg och ska publicera, så får jag meddelandet "du har blivit utloggad". Suck! Det är nu nästan 3 månader sedan Bloggplatsen lade upp " Appen kommer att släppas inom 1-2 veckor". BS!! Snacka om att inte vara rädda om sina kunder.

 


Dagens hiss då, efter allt gnäll?

Jag älskar min "kuvös". Den har man verkligen fått användning utav denna vår (Sommar?).

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards