Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av djurenojag - 23 augusti 2012 20:34

Bättre än en orgasm!! hahaha!!

Av djurenojag - 23 augusti 2012 11:43

En ny "bajspåse" med svamp blev det på morgonens jyckepromis!:-) Hela Skeppmora håller på att grävas sönder och samman just nu, så det blir att ta bilen och åka iväg för promenaderna. Men omväxling förnöjer!:-)
Har regnat i ett sedan igårkväll, men tycker mig se att det ljusnar. Kan vänta några timmar tycker jag, så jag får bokföringen gjord:-)
Andra halvan kom hem igårkväll och gissa om det var två lurviga som blev jublande glada....Fast inte missen. Husse hemma betyder mindre plats i sängen;-P
Bangsi har stått på ab i fem dygn nu, och igårkväll kan jag redan nu säga att min "gamla" vovve var tillbaka! Hältan borta och lekte en hel del med lillebror!!! Underbart!! "Bara 16 dagars ab kvar...!!
Min ifån har fått försmak på döden!!! Har varken tappat eller fått vatten på den, men högtalaren är D.Ö.D Det vill säga att jag hör nada, nothing, ingenting, ekkert, nichts!!! Funkar med headset.... Försöker få tag på supporten där jag köpt den, men det verkar lika lätt som att hitta en nål i en höstack! Megasuck!! Har väl haft min 4s i säkert tre veckor!! Blä!
Bokföring var det visst...........
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards