Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 september 2012

Av djurenojag - 16 september 2012 11:30

Tycker det är suveränt att jag och andra halvan både har gemensamma och enskilda intressen:-)
Dock känner jag mig aldrig helt ok med att ha honom i luften...
(bild lånad från L-a flygklubb's hemsida)

Av djurenojag - 16 september 2012 08:58

... på att hyra filmer. Ingen av oss är egentligen någon filmmänniska, men igår bestämde vi oss att hyra några stycken.
En gång i Phuket...Jaha? Trodde den skulle frambringa åtminstone något skratt, men icke! En film jag hade gott och väl kunnat vara utan.
SetUp... ah tänkte vi. En film med Bruce Willis. Den måste vara bra!?
Nä, inte den heller!
Nu har vi kvar Hamilton med Persbrandt. Får se om det är samma nerköp som de andra två.
Ska kanske fortsätta hålla oss till de program vi gillar bäst på dumburken - Flying wild Alaska, Ice flying, Universum och Gränsbevakarna Australien;-P

Av djurenojag - 16 september 2012 08:21

Tyckte det var nyss jag skrev att det var söndag? Hur som helst så har det gått och blivit söndag igen. Nu för tiden får man vara glad om man får sovmorgon till halv åtta. Liten korv= morgonpigg!
Ska bara hinka nån kanna kaffe, sen blir det rallyträning med de äldre voffarna. Tävling nästa lördag!
Nix, träningvärken från hell i ljumskarna uteblev, däremot svanken!!! Känns som min rygg är i två delar;-P Sjuttsingen vad barbackaridning är nyttigt för mig! Jag som har en tendens för både stolsits och bli som en frusen fiskpinne i sadeln, får verkligen träna på både sits och jobba rätt med vikten. Inte är det fy skam för att träna balans heller:-)
Nä, fortsätta med kaffehinkningen då!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards