Djuren och Jag

Alla inlägg under september 2012

Av djurenojag - 4 september 2012 09:20

Tror, hoppas och känns som att den här dagen blir bättre än gårdagen:-) Trots det så slutade gårdagskvällen med en ridtur runt "hela skiten". 1,16 mil! Hmm, var soligt och fint när vi red iväg och hade inte en tanke på att det kunde vara becksvart när vi kom tillbaka. Men så var det!! Dags att gräva fram reflexvästarna igen. Hur som helst så var det skönt för kropp och själ! Pållarna fick sova inne då de var lite svettiga och skulle få slippa knotten. De såg ut som tre trötta nattmössor när jag skulle släppa ut dem imorse:-D
Tror dagen ska bli relativt lugn och engagera mig i studierna:-)
//

Av djurenojag - 3 september 2012 12:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av djurenojag - 3 september 2012 08:34

Det spelar ingen roll om man är ledig, jobbar, latar sig, är sjuk, solen skiner, snöstorm eller spöregn...
Jag kommer aldrig lära mig att tycka om måndagar!!
/:

Av djurenojag - 2 september 2012 17:30

Började dagen med en underbar 2h morgonpromenad i svampskogen med Bangsi, Rose-Marie och Samo! En korg fick vi ihop med skogens guld och trattisar...
När jag kom hem hade andra halvan fixat brunch i vardagsrummet:-D Söndagsslapp!
Sen var det hästarnas tur. Drómi voltträning och fröken T fick hänga med ut i skogen. Tror det var första gången det bara var hon och jag på en lugn och fridfull tur i skogen, där vi hittade "guldgruvan":-D Lite kravfyllt red vi emellanåt och idag skötte hon sig sådär så man önskar att ett "pro" stått i skogen och kikat!! Idag är hon I N T E till salu:-D Vi ska nog lyckas få till den där härliga motivationen på en ovalbana också vad tiden lider!!
Nu står andra halvan och rullar köttbullar och jag förväller svamp så det står härliga till!! Det är f-n inte så dumt att blivit vuxen trots allt, och jag bara älskar skogen!!!!!
//

Av djurenojag - 1 september 2012 21:10

Åh vilken härlig lördag. Pluggade imorse. Sen kom R-M & Co, så det blev bus, promenad och svampfynd. Efter det frukost och lite mer studier i väntan på rallyträningen!!:-)
Hem och kasta i mig en smörgås och sen ut på en härlig kvällsbarbacka ritt!
Nu har hela gänget härhemma tagit kväller och jag längtar efter kudden!
Helt galet, kan ligga och stirra på vovvarna och missen hur länge somhelst- fascinerande och sååå mycket kärlek!!!

Av djurenojag - 1 september 2012 08:26

Helt fantastiskt att vakna upp och skåda en blå himmel och sol! Är inget vi är bortskämda med i år! Har redan satt mig och pluggat!! Karaktär!!:-D Måste plugga några timmar varje dag nu!!
Lördagen har annars ridning i sitt sköte. Andra halvan ska på dop. Jag är ju som sagt lite "allergisk" mot kyrkan, och har vänligen tackat nej att följa med.
Plugga var det visst!! K A R A K T Ä R nu då!!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards