Djuren och Jag

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av djurenojag - 21 oktober 2012 19:14

Regn....Hört det förut?!
Kastat in ett par kubik ved i pannrummet. Städat ur och fyllt pottan så den är redo för heta dopp. Hämta bilen och goffa pizza.
Sen skulle vi få hjälp av en man med traktor och balgrip för att flytta dem, men si...där sjönk traktorn i leran!!:-(
Efter många om och men så har vi nu ialla fall fått upp några balar, men fick bygga om staketer lite- riva en annan hage och bygga in balarna i den nuvarande hagen. Det ena ledde till det andra och nu är jag tvärslut, blöt, lerig och trött!!!
Så so long!!
//

Av djurenojag - 21 oktober 2012 11:26

Hade en alldeles underbart trevlig kväll hos Goms igår!! Blev bjudna på massa gott och trevligt sällskap!!!<3 Lite seg idag får jag väl ärligt erkänna:-)
Imorse hade H och jag dejt i hästhagen. Passade på att mocka när vi ändå var i farten och sen jaga liten brun som älskar att gå sin egna väg!!

Ok, det r e g n a r inte just nu, men luftfuktigheten borde ligga på en sisådär 99,9%! Lerigt!!! Grått!! Trist!!
Jag står inte ut med det här!! Avskyr hösten!! Dessutom har vi ett grustag inomhus...Nån som behöver lite fin beachsand så är det gratis- mot avhämtning (dvs..städning/dammsugning)!!
Ikväll blir det med största sannolikhet pizzasöndag;-) Ska väl hämta hem bilen också så småningom:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards