Djuren och Jag

Alla inlägg den 4 december 2012

Av djurenojag - 4 december 2012 17:56

Haha, man skulle kunna tro att jag är blond ibland;-)
Tankade. En man ler mot mig snällt när jag vänder i kassan efter jag betalat. Härligt tänker jag! Trött på stela svennar! Hoppar in i bilen och är på väg att rulla därifrån, då den leende mannen följt efter mig och knackar på sidorutan. Jag öppnar dörren då han fortfarande med sitt leende säger:
- Jag tror du glömde dra ur motorvärmarkabeln när du åkte!:-)
Hahaha! Hoppar ur och börjar dra! Jomen visst, hela kabeln har åkt med under bilen och KLARAT sig oskadd:-))) Drog visst ur den i fel ände;-)
Tackar mannen ödmjukast och fortsätter min färd mot Goms, gofika, kursplanering och vovvebus:-)
//

Av djurenojag - 4 december 2012 08:09

Jo, jag vet att man kallar oss svenskar för "lagomfolket". Vet inte hur mycket lagom jag själv är, men när det kommer till vinterkyla - skulle jag vara mer än nöjd med LAGOM.
För kallt för att rida, för kallt för voffarna och för kallt för mig!!

Igår var jag till farbror doktorn igen...Nej, fråga inte!!! Nästa gång ska jag nog boka en tid hos en veterinär istället;-P

Nu har jag fyllt upp med mat i fågelträdet, så buffén är serverad. Hoppas de små hittar dit?!
Dags att kicka igång nu!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards