Djuren och Jag

Alla inlägg den 27 december 2012

Av djurenojag - 27 december 2012 21:21

Häftigt att gå en hundpromenad i fullmånens sken. Tyvärr fick jag inte med mig kameran då, men slängde mig i hästhagen en stund efteråt.

    

Ganska maffig måne:-)


 

Vet inte om Tritla blev matt på mig, eller om jag skrämde skiten ur henne liggandes i hagen?:-)

Närå, om sanningen ska fram, så trött, mätt och nyfiken...


 

Herr Röd går aldrig miste om att få vara med på bild.


Ganska kyligt ute...Så nu ska jag tina upp fingrarna innan det är dags...

//

Av djurenojag - 27 december 2012 19:05

Jamendåså-då laddar jag batterierna för att jobba imorgon:-) Vi hade det trevligt med britterna och maten blev ätbar:-) Gick toppenbra med lilltösen också, som numera inte är rädd för oss. Andra halvan hann precis hem!
Måste ge dem en stor eloge, gubbarna och grabbarna som sliter 24:7 just nu för att ingen ska behöva ha strömlöst någon längre tid. Alla rycker in och ställer upp fast de har semester eller familjer att ta hand om. Halvan vlev utringd ikväll igen, så det lär bli nattajobb för hans del.
Trots ett litet vinhuvud idag så blev det en jättemysig barbackatur med H och grabbarna och en del bus och promisar med de tu lurviga:-D
Måste elda upp lite i pannan innan jag ska fixa kvällsmåstena, för ikväll ska jag i bingen t i d i g t!:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards