Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av djurenojag - 22 januari 2013 18:41

Det är morgon och så är det kväll. Tiden där emellan rusar...Men idag har jag stannat upp, hälsat på de bästa..OCH blivit bjuden på semla!!! Gott!!!Mums!!! TACK!!<3
Sen fick jag något magiskt ryck för städning och vovvepromis!
Borde väl ha ridit, men hästarna kan väl få njuta och vara lediga en solig dag också? Tritla börjar tappa vinterpälsen- tokan..Drómi däremot är alltid sen och börjar inte släppa förens i maj:-/
Har haft telefondejt med bästa L också;-) Vi bokar numera in telefondejter som jag ser fram emot:-D
Postlådedelaren har varit på turné idag och beräknas väl hem om nån timme, så ungkarlsmat á la uppvärmd kycklinggryta stod på menyn och det gick ner. Tack H för mattips!
Nu ska jag i ren tisdagsanda sippa på ett l i t e t glas Musella...

Av djurenojag - 22 januari 2013 09:19

Jag har absolut inget stort behov av att sova länge. Däremot älskar jag att kliva upp tidigt och får tassa runt i morgonrock ett tag. Det har jag nu gjort, samt klarat av lite telesamtal. Så nu är det dags att dressa upp mig som en Michellingubbe och ta mig ut. "Bara" -17!!;-) Friskt!
Ska nog börja med att göra en eld i pannan. Sen ska jag paddsupporta lite;-).... och pälsvårda... och.... bara vara jag:-D

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards