Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av djurenojag - 24 januari 2013 21:36

Japp, nu har även jag blivit stolt ägare till en padda... Och yes, den blev alldeles jättegrön:-)
Dagen har varit bra, om än snorig men mycket uppvaktad- man kunde nästan tro att jag fyllde ung och jämnt!!:-P Ska lägga upp bilder på alla j ä t t e f i n a presenter till helgen, men först måste jag lyckas städa och och ordna upp allt på "paddis". TACK, från hjärtat!!!<3
Ska knarka lite Alvedon och Nezeril, så man är piggelin till imorgonbitti, så strax letar jag upp kudden....
//

Av djurenojag - 24 januari 2013 12:44

Snyta mig sönder och samman eller pälsvårda lillkorven? Pest eller kolera liksom;-) Om en liten stund ska jag kosta på mig en present till mig själv!!!:-) En PADDA!!! :-) Grön ska den vara också;-P
Så i väntan på R-M som måste jobba klart, så får väl det bli pälsvård då...<3

Min bästa bild på lillkorven!

Av djurenojag - 24 januari 2013 07:45

Tänk att man aldrig är nöjd! Nu är det alldeles på tok för kallt för att vara ute och rida och/eller träna hundar. I nästa vecka ska det bli regn och plusgrader:-( I FEBRUARI liksom!!!*ogilla*!!
******************************************
Jag har blivit enormt duktig på att använda mina glasögon - men det behöver ju inte betyda att man måste sova med dem också!! ( glömde således plocka av mig dem igårkväll och har sådär lagom ont bakom öronen idag - tillsammans med en juste förkylning)!!
Vaknade ialla fall upp till att det stod en jättebukett med tulpaner på köksbordet- och det kan ju göra den mest förkylda alldeles alldeles lycklig!<3

(bild lånad från istockphoto.com)

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards