Djuren och Jag

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av djurenojag - 27 januari 2013 20:16

Så var det söndag igen!! Ridkurs har stått på helgens schema och herr Röd visade en bra sida idag, medans fröken Svart gjorde det motsatta. Nåväl, alltid kul med kurs och få lite ny inspiration för att inte fastna i samma spår:-D Älskar mina "batterisulor"!!! Har inte frusit alls, tack vare uppvärmda fossingar! Lär vara lite halvsleten imorgon;-) Hussen har pysslat om vovvarna bra:-)
Snart närmar vi oss februari och det blir faktiskt ljusare och ljusare på kvällarna! Gud vad jag längtar efter en varm sommarkväll!!!:-)
Hm, undrar hur många gånger jag sagt att jag MÅSTE ta tag i pluggandet?!????? Jag MÅSTE VERKLIGEN!!!!! Imorgon- jag lovar:-)
GRATTIS till R-M och Samo som blev godkända i officiell rallylydnadstävling idag!!!!!!! <3 Hoppas att de snart får kasta kopplet! Jag ska med och tävla med Bangsi om två veckor- så dags att träna lite med honom också!! Mycket som står på den viktiga to-do-listan......Dumt att ta itu med allt på samma gång, då har man ju ingenting skjuta upp på framtiden;-D
Men först sova, sova, säng, säng, säng......

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards