Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av djurenojag - 2 februari 2013 18:49

Det som inte står på FB har aldrig hänt?! Tog en timmes sovmorgon och satt ändå och drack java före klockan sju:-) Red båda mina pärlor efter morgonpromenad med jyckar. Solsken, lagom kallt och två som verkligen gjorde "nästan" sitt bästa! Många bra tips efter förra helgens ridkurs.
Snabbdusch och iväg på middag och fira svärmors 60-årsdag! Hem och kastade på mig varma kläder och de älskade Therm-icsulorna medans vovvar väntade snällt i bilen. Ner och träffa Goms och promenad med alla fyra. Hann med några rallyövningar i väntan på R-M. Bytt vatten till pållar och ryckt ludren av mina ben;-P. Nu ligger jag här och efter det åker Onepiecen på och det blir pälsvård på lurvar. Ja, ett glas Amarone gör mig såklart sällskap!!
Här behövs inga konstiga bantningsmetoder!!;-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards