Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av djurenojag - 2 mars 2013 18:57

Hm, hade liksom "glömt" bort att elda. Insåg det när jag behövde lite varmvatten till min hygienskötsel. Men nu så har jag snart m a s s a varmvatten igen:-)
Är faktiskt riktigt stolt över mig själv, som suttit och pluggat fem (5!!!) timmar idag. Och tro't eller ej, men känns t o m som att en hel del har fastnat:-) Bytte inlärningsstrategi!
Känns som att jag kommer att drömma på latin inatt;-P
Hoppas i övrigt nu att det inte kommer att bli sådär jättekallt igen, för nu behöver hästarna börja bantas!!!!!! Med råge!!!! :-/
Taskigt, när jag själv sitter och äter kycklingfilé med chilipesto/sås och färskpasta. En Arboga till det:-) Man måste ju grunda och ladda inför Vasaloppet på TV:n imorgonbitti:-)
//

Av djurenojag - 2 mars 2013 09:49

Tror jag blivit utsedd till nån väderguru. Bara fråga mig så vet jag. Har varit några riktigt vackra dagar den här veckan - då har jag jobbat! De dagar jag varit ledig = mulet och gråkallt! Slår liksom aldrig fel:-) Den kommande veckan kan jag utlova snö!! Why? Därför att andra halvan är bortrest. Slår heller a l d r i g fel:-D
Går nu runt och nynnar på gräsänk(a)lingsbluesen och ska snart ut och blåsa runt på isgatorna med smålurvar.
Förkylningen som "denna där" så snällt gav till mig är, peppar, peppar inte sämre. Tänker förvisso inte beskriva varken smaken, färgen eller konsistensen på det som jag hostar upp...
46h kvar av helgen - bäst att sätta fart då!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards