Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av djurenojag - 9 mars 2013 15:04

Så länge ångan är uppe går allt av bara farten - men så plötsligt stänger kroppen och huvudet av och jag blir helt utslagen. Idag är en sån dag. Fick till en härlig förmiddag med vovvar i solen. Nu är det dorsalläge, huvudvärk och kroppsont. Bara att gilla läget:-/
Tur att solen skiner ialla fall!
Ligan i Canada ligger väl och sover skönhetssömn efter en vecka i bergen och skoteråkning. Idag ska de åka till USA och Las Vegas. Avis? Nä, faktiskt inte ett dugg...Jag trivs med tystnad och ensamhet här hemma.
En PN och två Alvedon är vad jag behöver nu, så kanske en gnutta energi återkommer?!
Brandvarnaren satte igång att tjuta 01.30 inatt! Upp och yr som en nackad tupp för att få av ljudet. Tog säkert en timme innan pulsen var nere på normal nivå så att jag kunde somna om. 04.15 var det dags igen, minst lika yr som första gången. Fram med en stol som höll på att vicka och slet ur batteriet!! Let the damn house burn, tänkte jag innan jag äntligen lyckades somna om - för att bli härligt väckt av två nödiga 07.30....:-D

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards