Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av djurenojag - 17 mars 2013 20:29

Denna heliga söndag har varit underbar - ända tills magen ballade ur...Nåja, nu fylla på vätskeförrådet och hoppas tarmsystemet vill vara snällt åt mig resten av kvällen.
Red båda två idag och idag var ett hallelujamoment!!! Dròmi med sin trav och Tritla med sin tölt!! Har bytt taktik med fröken Svart och den verkar funka - so far....
Har också tränat med vovvar samt kört Johan Falk maraton! Så nu är
vi ikapp till att se de tre senaste:-) Fast ingen Frank Wagner (Joel Kinnaman) att dregla till i den sista vi såg;-) Suck!:-)
Ja jävlar..Nu har jag lovat A att åka slalom (nåja- stå på ett par skidor) nästa helg!!! Hahaha! Vilken syn det kan bli. Får se om jag klarar mig undan brutna ben. 22 år sen jag stod på ett par slalomskidor sist och då gick det inte helt bra. Slet av ledbanden i knäna när jag vurpade och bindningarna inte löste ut sig...

Tänk att fiskarna lever- allihopa:-) Har en speciell kärlek till Sixten, Lillfisen och Kapten Rödskägg:-)

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards