Djuren och Jag

Alla inlägg den 14 april 2013

Av djurenojag - 14 april 2013 20:44

...har jag sett som lite ångestfyllt för det mesta. Trots att många har sagt till mig att det är "skönt" att bli äldre.
Nu har jag förstått vad de menat och vad det innebär:-)
Jag är jag, låter inga energitjuvar rubba min existens, behöver inte "tävla" eller "jämföra" mig med andra eller ljuga om min lycka eller olycka.
Så nu är brasan tänd, alla djuren utfodrade, inlindad i filt och raggsockorna på och jag tänker göra det jag är allra bäst på ---> att vara JAG!
//

Av djurenojag - 14 april 2013 09:21

Kommer att gå på sparlåga hela veckan- tills jag vet om jag (inte) klarat tentan.....
Annars har helgen känts konstig. Att inte behöva ha dåligt samvete varenda sekund för att jag inte sitter och läser. Gårdagen bjöd på mest snö faktiskt...Hästarna fick komma in på eftermiddagen och stod inne tills imorse. Tror de mest njöt faktiskt, då det varit knäpptyst i stallet...Hörs direkt om de är rastlösa, men så har icke fallet varit:-)
Äntligen fick jag se filmen "En oväntad vänskap" och den hamnar absolut på min 10 i topplista! En film jag absolut kommer att minnas!
Vovvarna pälsvårdades igårkväll, så det kör vi - check på...
Nu ska jag tända ett ljus och inta frukost i tystnaden. Älskar lugnet och tystnaden på morgonkvisten!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards