Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 april 2013

Av djurenojag - 15 april 2013 21:36

Oj vad med med snö och is som rasade från taket inatt. Varje gång flög hundarna upp och skällde, samtidigt som jag hoppade högt i sängen...Andra halvan.....sov;-)
Helt galet hur mycket som kunde smälta och regna bort på bara en natt!!
Idag är det husse som pysslat om vovvarna medans jag jobbat! Jag får ju ha dem på jobbet, men kan vi lösa det på annat sätt så har de roligare än att ligga där. Men saknar dem gör jag - även en lerig, dyig, skitig brun :-D
Nu har "vårhage" byggts till hästarna så att de inte trampar sönder allt vad gräsrötter! Alltid lika skönt när det är gjort! Vet inte riktigt varifrån energin kom, men bara le och vara glad när den inträffar!!:-)
*****************************************
Fem hiss:
* Hemmet
* Djuren
* Maken
* Våren
* The Following
Fem diss:
* Lera
* Idioter
* Skittenta
* Magen
* Försenad vår

:-))))
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards