Djuren och Jag

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av djurenojag - 1 maj 2013 19:26

Ännu en Valborgsmässoafton har passerat och kalasande i goda vänner lag!! Alltid lika trevligt!;-)
Disken och städningen fixade vi innan sänggåendet och ljuvligt att vakna upp utan spår efter festande. Där är andra halvan och jag alltid rörande överens!!:-)
Vovvarna var dötrötta efter en helkväll med uppmärksamhet och bus tillsammans med sina bröder!<3 De sov H E L A natten i sängen och rörde inte en fena....
Dagen inleddes med frukost i kuvösen och sen kom käraste Goms förbi och karlarna skruvade ihop min hammock!:-) Jag hade börjat, men bruksanvisningar och jag är inte de såtaste vänner, så kändes bra att sitta och titta på och se till att det blev riktigt gjort;-P Hihihi!
Kan meddela att hammocken var alldeles förträffligt skön. "Råkade" bli en PN på två (!!!!!!) timmar.
Har rundat av kvällen med pizza och lita pälsvård. Nu kör jag dorsalläge och prokrastinering:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards