Djuren och Jag

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av djurenojag - 11 augusti 2013 12:48

Någon har skrivit att bästa sättet att få sista semesterdagen att bli lång, är att sitta och stirra in i en vägg! Om jag hade haft ro till det var inte idén så dum!
Samtidigt som jag har världens ångest att börja jobba igen, så ogillar jag inte mitt jobb på något vis alls. Mest ångest över att sommaren liksom är över, att vi går mot mörkare och ruggigare dagar.
Men var sak har sin tid och man kan ändå inte göra något åt det (om man nu inte har för avsikt att emigrera).
Den kommande veckan ska H och jag hinna spika/skruva panelen på lösdriften också, så att den kan börja användas.
LillK växer så det knakar och han sover något litet längre på mornarna. Han är ialla fall en supervalp och de äldre tu är världens bästa brorsor!
Snart börjar de spränga utanför vårt hus. Kan väl ärligt erkänna att jag känner en viss oro. Inte kommer det heller att kännas kul att bo mitt i en byggarbetsplats!! Hoppas bara de hittar en lösning för våra hästar och för att vi ska kunna ta oss ut från huset!

Jag v e t att livet är ofantligt orättvist, men ibland kan jag ändå inte komma ifrån grubblandet över att det finns människor som kan bete sig hur de vill - och ändå komma undan med det?!! Huvudsaken att det ser bra utåt sett!!!! Men...man ska inte lägga energi på det som ändå inte går att förändra:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards