Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av djurenojag - 16 augusti 2013 23:05

Och för er som inte vet vad Nattsudd var...så....
Bortsett från musikfilosoferandet, så har det varit ungefär så här:-)
Nu har jag försökt väcka K tre ggr för att leka, så att man kan få stanna i sängen till åtminstone nästa dag, men det var helt omöjligt! Ett litet ynka lyft på huvudet för att sen slockna.
Hur många gånger har jag upprepat att jag älskar mina djur?! Behöver jag nämna det?!
Tänker mest på många som allt som oftast måste cyberförklara sin kärlek till sina barn.... Öh, borde man inte älska sina barn om man skaffar dem? Likväl som...Nä, jag skaffar djur för att jag tycker de är rätt äckliga liksom;-P
Dessutom ä l s k a r många mammor SINA barn! Vet inte om jag är ute och cyklar- jag som inte vet- men jag trodde man var two to tango?! Borde det då inte heta VÅRA barn?!
Nattsudd var det - utan musik.
Hur som helst -tur att vi alla är olika:-)
Nattsudd...
Försöka få liv i liten, MIN hund...för att gå och sussa. Nattsudd är mao slut för ikväll!
//

/"Tankgirl"

Av djurenojag - 16 augusti 2013 10:45

Då var det fredag igen. 130 dagar kvar till jul. Hann med nästan hälften av panelsättning på lösdriften igår och kan meddela att det känns i kroppen idag. Man får ju liksom klänga som en apa på reglarna. Blev ju bad av mellanskiten också. Pälsvård ingår i dagens projekt, men precis som vanligt har jag svårt för att få ur den berömda tummen. Borde klippa gräset. Borde rida. Borde skriva brev. Borde hålla Erlendur sällskap. Som tur är kom missen och ville gosa, så nu är jag ju fullt upptagen med den sysslan;-) Som en räddande ängel liksom...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards