Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 september 2013

Av djurenojag - 7 september 2013 08:27

Inget buller, dimmigt. Som att simma i ett mjölkpaket. Ledig. Kissens utegångsförbud upphörde tillfälligt idag och jag tror lyckan blev total hos buspojken. Under en veckas tid har vi givit hästarna (havrefritt) proteintillskott och jäklar i min låda - det fungerar!!! Hängbukarna är liksom redan på väg bort och på ridturen hade de raketbränsle i rövarna!!:-D
Yay!!! *Tumme upp*
Det var ju en hel djungel att leta efter proteinkraftfoder som skulle PASSA just våra, men ser ut som vi slog huvudet på spiken.
Hundarna ska få sig en genomgång i helgen. Alla med beardisar vet ju hur det är när vädret är lite lagom fuktigt...
På tal om hundar så hade vi en liten strävhårig dvärgtaxvalp på besök på jobbet! Awww, gissa om jag hade svårt att slita mig från detta glada knytte!! Många pussar blev det och en önskan om att inte ses igen:-)
Nu ska jag hinka lite kaffe och njuta av tystnaden!!
//

[Bild]

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards